sâmbătă, 21 mai 2011

Pe cuvantul meu!

Au trecut mai bine de 3 luni de cand am hotarat sa intru oficial in politica. Nu vreau sa fiu plicticos si nici nu ma caracterizeaza sa vorbesc despre mine sau reusitele mele, atunci cand ele exista. In ceea ce priveste contactul cu oamenii politici el s-a produs asa cum imi imaginam... alunecos si periculos. O usoara schimbare de atitudine am sesizat la unii dintre ei. Acestia ma privesc mai reticent, nu atat pentru ca as reprezenta vreun pericol sau potential adversar, ci pentru ca acesta este gestul lor reflex de a se proteja si a-si ascunde slabiciunile.
E clar ca as fi vrut sa fac mai mult sau sa fiu mai implicat in munca de la UNPR Brasov, dar chiar si asa pot spune ca n-am pierdut startul. Ca in oricare alt domeniu am inteles ca si in politica poti face multe daca muncesti organizat si inteligent! Dar marea speranta a mea vine de la faptul ca urmarind mai atent clasa politica actuala am realizat ca am o mare oportunitate de a reusi! De ce cred asta? E simplu. Pentru ca intre atatia mincinosi, mie imi place sa ma tin de cuvant! Nu mi-am fixat inca obiective pentru perioade de timp, inca ma acomodez si aprofundez mediul, dar cu siguranta am sa demonstrez intr-o zi ca ce spun e asa! Aveti cuvantul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu