joi, 14 iulie 2011

Iosif Kovacs face ce stie mai bine, adica minte

Cine isi imagineaza ca oamenii se schimba, mai ales cand au ajuns la o varsta destul de inaintata, atunci este tare naiv. Multi au spus ca revenirea lui Iosif Kovacs la FC Brasov va fi de bun augur pentru echipa. Nu am vrut sa aduc la momentul numirii sale in atentia suporterilor brasoveni cateva dintre "realizarile marete" ale lui Kovacs din mandatul anterior la FC Brasov, pentru ca suporterii de tastatura, motivati material sau doar creduli, sa nu mai spuna ca m-am trezit eu din nou sa fiu Gica Contra.
M-am bucurat cand a venit Conceicao la Brasov si am vazut ca lucrurile prind cheag, nu se mai joaca la intamplare si cu frica asa cum se intampla pe vremea tandemului Dani Isaila - Danut Oprea. M-am declarat chiar aici pe blog un fan al antrenorului portughez, desi nu am discutat cu omul asta niciodata in viata mea, dar ceea ce vreau sa scot in evidenta aici nu are legatura cu acest aspect.
Este vorba despre comportamentul duplicitar si las al presedintelui clubului FC Brasov, Iosiv Kovacs. Nu vreau sa dezvolt aici episoade instrumentate de Kovacs si care au facut imense deservicii clubului in timp, gen "actiunea Corpodean".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu